19 April 2016

World Recycle Week. Repurpose your clothes

Witajcie w drugim poście, poświęconym światowemu tygodniowi recyklingu. Jak już wspominałam, dla mnie jest to ciekawy temat, nie tylko z powodu tego że w domu obowiązuje mnie zasada segregacji śmieci. Z wielu innych powodów wspieram pomysł na drugie życie ubrań, bądź to recykling i wytworzenie tkanin z jego pochodnych albo kierunek diy. O tym drugim wspominałam wielokrotnie, w ostatnim takim poście pokazywałam poduszkę zrobioną ze starego swetra. Brzmi dość banalnie aczkolwiek plusów tego widzę sporo:
  • moda na diy i personalizację
  • oszczędność
  • rozwój wielu umiejętności oraz zmysłów (chodzi mi głownie o koncentracje, kreatywność, motorykę)
  • powtórne wykorzystanie surowców, czyli  
  • w pewnym stopniu ochrona środowiska 
Jeżeli nadal nie jesteście przekonani (rozumiem, że chodzi o brak czasu, niechęć do trzymania w domu "śmieci", a nie lenistwo), to pokażę kilka ciekawych przeróbek, miedzy innymi moich, by udowodnić, że zrobione swoimi rekami, nie oznacza gorsze. 

Każde zdjęcie jest podlinkowane do źródła diy. 


Hello beauties! 

Welcome in the second post from world recycling week. Today I'm gonna share with you my opinion about diy as a way of reX. Generally, the piece of clothes might be recycled professionally or you can give a second chance to what you've wore by making some diy project. Is it worthless you may ask. I strongly believe that yes:
Budget. You save more money reusing same things with different purposes. 
Creativity. You may learn, relax, express yourself or even find a new hobby or idea for own business 
Personalization becomes more popular now days and diy is a great chance to become trendy :)

Anyway, if you still have some doubds I've prepared few inspirations of reusing clothes within diy projects (including my own) to share with you! I hope you enjoy it! 

 bear keyring

 bear keyring

 bear keyring

 repurposed sweater pillow case

 repurposed sweater pillow case













Find me on:









5 comments:

  1. ja często daję drugie życie ubraniom:)
    Sandicious

    ReplyDelete
  2. świetna całość! Bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  3. Szara bluzka z cekinami jest urocza :)

    ReplyDelete
  4. Great items Really interesting post...thx for sharing! You look so classy. xx

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl