12 April 2016

Fashion inspiration: graphic stripes.

Moi drodzy,

W ostatniej swojej stylizacji -> TUTAJ <- pokazałam, jak wolę nosić ubrania w paski tej wiosny. Słyszeliście pewnie stwierdzenie, że trendów już nie ma, można więc bawić się modą bez granic. Wspominałam, że jestem z pasiastymi ubraniami bardzo ostrożna, ponieważ w większości przypadków nie na rękę podkreślają moją  szczupłość. Zdarza się, że nie ma to dla mnie znaczenia, wtedy zbieram komentarze w stylu "czemu tak mało jesz", "bardzo schudłaś w ostatnich czasach" itp. Niektórzy tego problemu nie mają (i pewnie pisząc to mam zazdrosną minę), mogą oni wypróbować połączenia rożnego rodzaju pasków, pasków i innych wzorów (kwiatowe, groszki i kto wie co jeszcze). Projektanci zgodni w jednym: najlepiej unikać obcisłości i stawiać na zwiewne tkaniny, unikniemy wtedy problemów z nieudanie podkreślonymi kształtami. Dla mniej ryzykownych proponuję łączyć jeden rodzaj pasków z mono górą lub dołem albo najpierw spróbować pasiaste dodatki. Dobra zabawa w każdym przypadku gwarantowana!
Oprócz tego krótkiego wypowiedzenia się na temat mam dla Was jeszcze wiele pomysłów na stylizacje, może uda mi się w najbliższym czasie je zrealizować. Dziś jednak odrobina inspiracji, opartych na kolekcjach ready-to-wear. Znalazłam jeden z brytyjskich sklepów, gdzie takie cudeńka da się nabyć z rabatem - Farfetch



20 comments:

  1. Nice selection
    Bss

    http://www.blackdressinspiration.com

    ReplyDelete
  2. These are all so gorgeous! wish you a lovely day

    ReplyDelete
  3. Lovely post, dear!

    Nude island - beauty of lingerie!
    http://starlingdays.blogspot.com/2016/04/nude-island.html

    ReplyDelete
  4. Fantastyczna kolekcJa pasków, osobiście bardzo lubię ten motyw :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najbardziej je lubię nosić w lato, już pojawiają się fantastyczne espadryle i sukienki w paski - idealne na wakacje!

      Delete
  5. super nice inspiration!!
    kisses

    ReplyDelete
  6. Adoro los estampados de rayas!!!
    Un beso

    ReplyDelete
  7. great post!

    do you want to follow each other?
    let me know on my blog :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Great selection! Love the dresses, amazing :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Piękne rzeczy! Uwielbiam paski:)

    ReplyDelete
  10. I love stripes. Thanks so much for stopping by and for your comment. xoxoxo

    http://www.toksblog.com/

    ReplyDelete
  11. Super inspiracje! Ja paski uwielbiam i jak tylko wychodzi słońce to chętnie je noszę :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    ReplyDelete
  12. paski uwielbiam i dobrze się w nich czuję. świetne rzeczy !
    Sandicious

    ReplyDelete
  13. stripes are amazing. I love wearing them - you can never come out of options!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  14. Gorgeous inspiration! The black and white dress is stunning. The rainbow one is beautiful!

    Http://leftbankgirl.blogspot.com

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl