22 December 2015

Ciekawe pomysły na pakowanie prezentów, Gift Wrapping and Boxing Day

Witajcie kochani!

Mam nadzieję, że wszystkie prezenty są kupione i ładnie zapakowane. Przede mną jeszcze prawie połowa :) Tym razem odstawiłam na bok ozdobny papier i sięgnęłam po zwykły szary, tworząc prawdziwe perełki za pomocą ozdobnych wstążek i gałązek jedli. Chcecie zobaczyć? 

Hello my angels! 

How are you doing these days? Less then a week left before the Christmas party and gift giving :) Are you ready? I have almost a half of work done, still a lot of work left. Do you wanna see my wrapping idea? Welcome to my boxing post! 










 ,



A tu są nie mniej ciekawe pomysły, które znalazłam na Pinterest



Źródło tutaj







Źródło tutaj


Źródło tutaj



Źródło tutaj

12 comments:

  1. Your ideas and pictures are so so cute!!!!!! I fell in love with them!

    www.goodselfie.com.mx

    ReplyDelete
  2. Beautiful ideas !!!!!


    xo


    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  3. Naozaj krásne zabalené darčeky! Si šikovná :)

    ReplyDelete
  4. Szary papier to naprawdę świetny pomysł na pakowanie prezentów! Sama tak pakowałam w tamtym roku. Wyszło pięknie :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tylko jak się okazało go nie bardzo łatwo skleić : taśma zwykła i dwustronna odkleja się :)
      Wymyślałam workaround'y :D

      Delete
  5. Bardzo podoba mi się szary papier do pakowania prezentów. Niby takie nic a daje super efekt, jeszcze przewiązać prezent sznurkiem i bomba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zobaczę jak na to zareagują starsi ludzi u męża w rodzinie, bo mogą pewnie odebrać to jako "poszła po taniości" albo "nie stać biedaków na normalny papier do pakowania" :)

      Delete
  6. Ja dzisiaj pakowałam prezenty i stwierdziła, że mogę to robić non stop! Sama przyjemność, a wszędzie tyle inspiracji..<3

    http://www.justcleo.pl/2015/12/pastel-outfit-on-gloomy-day.html

    ReplyDelete
  7. Świetne pomysły, ja w tym roku zapakowałam prezenty jedynie w papier ozdobny. Np. gdy był to prezent dla dziecka, to opakowanie miało formę cukierka. :)

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl