14 July 2016

#Outfit : serenity blue off the shoulder blouse

Wyjazd do domu przyszedł mi do głowy tej wiosny zupełnie spontanicznie. Zaplanowałam dzień i miesiąc, skoordynowałam całą rodzinę i siedziałam odliczając czas. W tym momencie ze smutkiem patrzę na kalendarz i odczuwam presję zbliżającego się powrotu. Ciężko ująć w kilku słowach tęsknotę za miastem, które jednocześnie lubię i nienawidzę od małego, nostalgię znajomych oku okolic, moich rodziców i przyjaciół, z którymi wbrew odległości utrzymuję stały kontakt. Każdy powrót do domu przeżywam różnie: tym razem już boleśnie, ponieważ jasno odczuwam przepaść pomiędzy nowym a starym życiem.

Dużo w tym mieście się nie zmienia. Pojawiają się nowe sklepy, zamykają stare, ktoś stąd wyjeżdża, ktoś się zwalnia, ktoś znajduje nowego bogatego kochanka. Rozmowy ciągle kręcą się wokół kasy: kto ile wydaje na atrakcje, czyj facet ile zarabia... Tak już jest z moimi dziewczynami, żadna z nich nie interesuje się modą, dla nich jestem ewenementem, przywożącym dziwaczne trendy z zagranicy.

Co się dzieje w samym Kursku? 


Centrum miasta jest utrzymane we względnym porządku, ale wystarczy odejść jedną uliczkę w bok, i obcas i koła wózka dziecięcego wpadają w dziury rozjechanego i rozwalonego chodnika. Dom mojej babci, na przykład, wyróżnia się na tle budujących się dookoła apartamentowców i prywatnych posiadłości. Stuletnia budowla trzyma się tylko na dobrym słowie.

Są oczywiście zmiany na dobre, tak jak i w każdym zakątku ziemi. Pamiętam jak mój mąż po raz pierwszy odwiedzał Rosję. Każdy dzień otwierał mu oczy na nowe problemy tego kraju, na to, z czego wcześniej on jak i wiele obcokrajowców śmiało się oglądając "zabawne" obrazki na necie. Pamiętam, że stworzył całą listę rzeczy, które go zaskoczyły w ten czy inny sposób. Teraz przypominam sobie ją punkt po punkcie i uśmiecham się: niektóre rzeczy po prostu nie mają prawa się zmienić i to jest rosyjska mentalność!

What I'm wearing:


Off the shoulder blouse - CNDirect
Jeans - Terranova
Wedges - Nine West
Backpack - Zalando 
Scarf - Bijou Brigitte
Earrings - Swarovski

 serenity blue cndirect

 off the shoulder blouse

 off the shoulder blouse

 off the shoulder cndirect blouse

bluzka z odkrytymi ramionami

 cndirect outfit

 zalando backpack


Find me on
:

     

9 comments:

  1. A ja tam nadal trochę Ci zazdroszczę tego, skąd pochodzisz.
    Rosja ma dla mnie moc jakiegoś nieodgadnionego uroku - i będę robiła wszystko, żeby móc kiedyś odwiedzić ten mój wymarzony Petersburg!

    Twoja fryzura też mi się jakoś tak z rosyjskimi, wschodnimi klimatami kojarzy ;)

    A bluzkę masz piękną!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to zrób wizę i zapraszamy :P

      Mam dużo do powiedzenia o swoim kraju, nie tylko negatywnego. Często w pracy słyszę zachwycające wspomnienia/marzenia kogoś, kto tak na prawdę nie spędził a ni dnia w Rosji albo jako turysta z przewodnikiem tylko kilka dni.

      Delete
  2. Your style is stunning! Have a successful day dear!

    ReplyDelete
  3. Śliczna ta bluzka też się nad nią zastanawiałam:) pięknie wyglądasz, a fryzura mega!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Długo się też zastanawiałam ale jest warta zakupu ;)

      Delete
  4. szaleję na punkcie hiszpańskich dekoltów ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  5. uwielbiam tą bluzkę ! świetny zestaw ;)

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl