2 January 2015

It’s a secret baby, that keep between me and you

Can you fly away you’ll like it
I promise you’ll like it
I swear, trust, relax and let me make the move


Moja kolejna stylizacja nie jest nasycona okresem świątecznie-sylwestrowym. Nie znajdziecie w niej setek cekinów albo seksownej koronki. Jedyną rzeczą którą zabrałam ze sobą z balu była mała czarna kopertówka. Oglądając poprzednie wydanie swojej ulubionej gazetki, zobaczyłam świetny i wygodny look gdzie główne skrzypce grają... adidasy Superstar! Swoje od pewnego czasu trzymałam w pudle i zastanawiałam się czy to nie one przypadkiem zajmują w mojej szafie zbyt dużo miejsca. Nowy pomysł zapewnił im drugie życie a mi - codzienny zimowy outfit. Nudny zestaw dżinsy + trampki + sweter odszedł w przeszłość, stawiam raczej na ciemne legginsy i dopasowany żakiet. Żałuję tylko braku kolorowego płaszcza bez którego całość jest prawdziwie czarno-biała.






Znalazłam Superstary na Wikipedii - mają swoją stronę! Ktoś wymienił wszystkich artystów i wszystkie teledyski gdzie je można zobaczyć, pamiętacie np ten?




Sweter - H&M
Żakiet - Topshop
Legginsy - Allegro.pl
Adidas Superstar
Kopertówka - Mohito


Can you fly away you’ll like it
I promise you’ll like it
I swear, trust, relax and let me make the move


Мой новый образ сложился как-то совсем неожиданно под влиянием моего любимого журнала. Там я увидела девушку в прекрасном синем пальто и ... кроссовках Adidas Superstar! Я сразу вспомнила свою осиротевшую пару, спрятанную где-то в коробке. Еще весной я подумывала о их продаже, а сейчас я в спешке начала перебирать свою обувь. Мне в голову пришло несколько вариантов, только один из них представляю Вашему вниманию. Скучные джинсы остались в шкафу: время сочитать кроссовки со спортивными штанами или леггинсами, приталенным жакетом и маленьким клатчем. В итоге вышел прекрасным black&white outfit, который можно разбавить или, точнее, оживить, яркими деталями или макияжем!





Никогда бы не подумала, но для Superstar есть отдельная страничка Wiki! Кто-то не ленился выписать всех знаменитостей и все клипы последних лет, где появляются эти кроссовки. Помните этот? Он вдохновил меня в свое время на космюмы для выступления университетской группы :)





Свитер - H&M
Жакет / Пиджак - Topshop
Леггинсы - Allegro.pl
Adidas Superstar
Клатч - Mohito

3 comments:

  1. w Promodzie widziałam dzisiaj przecenione płaszcze dużo kolorów: http://www.promod.pl/kobiety/przeceny/plaszcze-i-kurtki-puchowe/index.html

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl