13 April 2015

When you're in love, what can go wrong?


Jeszcze nie tak dawno było strasznie zimno i dosłownie tydzień temu padał śnieg! Jakie jeszcze cuda przygotowała dla nas matka natura w tym roku? Mam nadzieję, że w najbliższym czasie czekają na nas tylko wysokie temperatury i słoneczne dni. Dzisiejszym postem chciałabym pożegnać się z pochmurnymi dniami i smutnymi wspomnieniami, jak również przeprosić Was za nieliczne publikacje w ostatnich tygodniach, kiedy cały czas byłam zajęta tylko rodziną i przeprowadzką. 

Chcę być z Wami do końca szczera, więc przyznaję również, że w pewnym momencie dopadła mnie totalna niechęć do pisania. Cały czas zastanawiam się, czy to co robię ma jakikolwiek sens, czy mam czytelników, którzy cieszą się i interesują się tym, co przygotowuję z tygodnia na tydzień. Czy jest ktoś, kto czyta więcej niż nagłówek i jeżeli tak, to czy nie nudzę Was bardzo swoimi opisami. Jestem bardzo lakoniczna w swoich wypowiedziach tak prywatnie, jak i na piśmie, w swoim blogu. Możliwe też, że czytelnicy wolą bardziej emocjonalnych blogerów i krótkie opisy są bez sensu?.. A może moje posty nie są na czasie i nie znajdują po prostu grupy odbiorczej?.. 












What I'm wearing:

Coat - Zara
Sweater - Esmara
Jeans - Zara
Sneakers - Adidas Superstar II
Clutch - Noname

2 comments:

  1. Świetna zwiewna i dziewczęca stylizacja. No i moje ukochane Superstary <3 te buty, tak jak i Conversy nigdy nie wyjdą z mody i zawsze prezentują się rewelacyjnie. Pozdrawiam, Kaśka
    Cubus Online

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mi się tak wydaję :) Ostatnio chciałam je pozbyć się ale jak zobaczyłam jakie świetne stylizacji można ułożyć to nie podniosłam ręki :)

      Delete

Share
zBLOGowani.pl