23 February 2015

Only know you love her when you let her go

Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you’re missin' home
Only know you love her when you let her go
And you let her go



Zmęczenie i brak czasu sprawiają, że często nie mam siły do napisania kolejnego posta. Jak tylko pojawia się wolna godzinka, którą można poświęcić pisaniu, siadam przed komputerem i rozumiem, że wszystkie pomysły rozleciały się jeszcze zanim uruchomiłam przeglądarkę. Po tym wszystkim padam spać i śpię bez snów.. Powiem wam, że nie pamiętam kiedy ostatnio oglądałam sny... Zbyt dużo spadło na moją głowę i chwilami chcę jak dziecko się poddać. Moim wiernym sojusznikiem przez ostatni miesiąc jest Harper's Bazar pod kubek mojej ulubionej zielonej herbaty. Ta ostatnia niestety jest mało inspirująca :) Bazar natomiast oprócz kosmicznych cen ma w sobie dużo ciekawych stylizacji. Poznałam się między innymi z kolekcją Gucci wiosna-lato 2015 która właśnie zainspirowała mnie na dzisiejszą stylizację. Może jest mało podobna ale właściwie nie chodziło mi o kopiowanie tylko o używaniu tego na co dzień. Przez pewien czas będziemy potrzebowały dodatkowego "ocieplenia" dlatego postawiłam na Buty z miśkiem i dłuższy kardigan. Pasek wygodnie podkreśli smukłą sylwetkę.










O makijażu opowiadałam ->tu<-.

What I'm wearing:
Cardigan - Asos
Sweater - Asos
Jeans - Terranova
Boots - Zara
Watch - cK


Мои дорогие, как же я скучала! Долгое время мне не удавалось посвящать себя блогу: я не успевала приготовить соответсвующее описание на русском языке и каждый раз обещала себе, что следующая публикация будет полноценной. Что ж, момент настал! Постараюсь не подводить Ваших ожиданий и добавлять хотя бы пару интересных строчек на русском. Последние два месяца оказались тяжелыми для всей моей семьи, тем не менее, я успела привнести некоторые изменения в тематику своего блога. Появился раздел Val Diary, который расскажет больше обо мне, моей семье, необычных путешествиях и о многом-многом другом. Если Вам это окажется интересным, то я охотно раздел. 
Сегодняшняя публикация посвящена одному из самых удобных и непринужденных образов этой зимы. Идея навеяна коллекцией  Gucci весна-лето 2015. В своем варианте я использовала длинный кардиган Asos и теплые полусапожки на шепотом каблуке. Цвету Марсала я предпочла спокойный и светлый оттенок серого. Одна из важнейших деталей - пояс - перекочевал и в мой образ. Это один из лучших способов подчеркнуть или обозначить талию.











What I'm wearing:
Cardigan - Asos
Sweater - Asos
Jeans - Terranova
Boots - Zara
Watch - cK




3 comments:

  1. świetny outfit :) Widać, że masz wyczucie stylu ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ale u Ciebie zima! u mnie bardzo wiosennie ;) bardzo ładnie wyglądasz, fajne buty! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taaak, trochę leżały te zdjęcia :) Następne będą tylko w wiosennych kolorach

      Delete

Share
zBLOGowani.pl