20 May 2015

DIY Project : Embellished jeans

Jakiś czas temu trafiłam na bardzo ciekawą i oczywiście inspirującą stylizację. Wyszukując po zdjęciu znalazłam cały post na blogu ->Romeo's Fashion Fix <- Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się, że dziewczyna wcale nie kupiła tych dżinsów za duże pieniądze lecz sama je ozdobiła (spędzając przy tym około 19 godzin). 
Stwierdziłam wtedy, że nie ma nic prostszego niż wciąć się za igłę: wszystko co jest do tego potrzebne to trochę wolnego czasu i oczywiście materiały ozdobne. Poszłam tą samą drogą i zamówiłam przez internet perły o kolorze Ecru i kryształki (dżety) do naszycia. Jesteście ciekawi co z tego wszystkiego udało mi się zrobić? To zapraszam serdecznie do mojego postu.  


Wszystko to możecie znaleźć na allegro, na przykład tu: bigielek_pl  


Koraliki perły o średnicy 12 mm (20 szt) i dżety do naszycia (40 szt)


Pierwszy krok - to przymierzenie wszystkich koralików. Wszystko pod czujnym okiem mojego głównego inspektora.







Kontrola jakości


Efekt końcowy: zastanawiam się czy nie dorobić jeszcze trochę kryształków i perl o różnej wielkości



I moja stylizacja (już wkrótce będziecie mogli zobaczyć ją na moim blogu):




1 comment:

  1. WOW powiem Ci że mnie zainspirowałaś :D
    Ps. Dziękuję za gratulacje ;*

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl