11 November 2014

Matrioszka is coming to town



Czy zdarzało się Wam kupić wymarzoną rzecz i później bardzo długo czekać na moment kiedy można będzie ją założyć?
Jakiś czas temu znalazłam tę piękną bluzę na mrgugu.pl i od razu stwierdziłam że ona jest stworzona dla mnie. Miłość od pierwszego spojrzenia, jeśli już nazywać rzeczy po imieniu. Bliska mojemu sercu jest ta przemalowana, niebieskooka naiwna dziewczyna z półki słowiańskich pamiątek. Jej wyrazisty obraz jest na tyle mocny i sam w sobie jest na tyle kompletny, że nie mogłam dobrać do niego odpowiedniej pary. Pierwszy listopadowy przymrozek podrzucił mi kilka pomysłów i najciekawszym z nich chciałabym się dziś z Wami podzielić. Perfekcyjnie moja Matrioszka wygląda razem z dżinsami boyfriend: jej niezwykła kobiecość może swobodnie "wyjść" na ulicy miasta ale tylko w tandemie z mocno kolorowymi dodatkami i szpilkami. W ogóle uważam że połączenie spodni typu boyfriend z wysokimi obcasami, a w tym przypadku chodzi mi raczej tylko o szpilkę, jest bardzo seksowny i może uratować nawet najprostszy outfit... Życzę przyjemnego oglądania!
P.S.: bluzę tą jeszcze można znaleźć w rozdziale "Muzeum" na Mr Gugu pod linkiem tu.









Kurtka - Reserved
Bluza - Mr Gugu & Miss Go
Dżinsy - Reserved
Pasek - Reserved
Szpilki - vinted.pl
Torebka - unknown

No comments:

Post a Comment

Share
zBLOGowani.pl