11 March 2017

#Outfit trenchcoat xxl

Zacznę od tego, że trencz powinien się znaleźć w garderobie każdej kobiety, nieważne czy w wersji klasycznej, oversize, dwu albo jednorzędowy. Zrozumiałam to dopiero w tym roku, kiedy kupiłam ślicznotę na wyprzedaży Mango. Dobra jakość materiału; fajnie się układa na sylwetce i od razu dodaje 1000 do powagi. Odcień musztardy mnie nieco zasmucił ale perfekcyjnie dopasował się do wiosennych butów i szerokich spodni, które nosze ostatnich czasów non stop. Dobrze mówią styliści: nie ma sensu inwestować we wszystkie trendy sezonu wiosna-lato 17. Warto natomiast skupić się na kilku, które przejdą do kolejnego, dopasują się do waszej podstawowej garderoby. Tym bardziej warto zainwestować w klasykę jak trencz, ponieważ będzie aktualna i 50 lat później. Co do formatu XXL, to z moim wzrostem i parametrami jest to dość łatwe. 





What I'm wearing:


Sunglasses - H&M
Trenchcoat - Mango
Bag - Zaful
Pants - Zara
Blouse - H&M



















3 comments:

  1. I love the details. Very beautiful.

    ReplyDelete
  2. dobry trencz to podstawa! :) a ten jest super! całość bardzo mi sie podoba, takie spodnie to moja słabość ;)

    ReplyDelete
  3. I am so in love with the color of this trenchcoat~!!!


    blog: MyBlondeGal
    insta: @myblondegal

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl