20 March 2017

#Outfit Hoodie in greenery

Greenery - kolor roku 2017 według instytutu Pantone interesował nas niecałe 2 miesiące. Teraz znikł i już nie pojawia się w podsumowaniu głównych trendów, a szkoda, ponieważ ma w sobie energię jakiej potrzebujemy z początkiem wiosny. Dziś połączyłam zieleń i z jednym ze sportowych elementów garderoby każdej kobiety - miękkim i ciepłym hoodie. Szczerze mówiąc nie umiem i nigdy nie potrafiłam ubierać się na sportowo. Odrzucała mnie zawsze sama myśl o tym, że mogę wyglądać jak na wiejskim disco :D W mojej stylizacji istnieje tylko jeden lub maksimum dwa elementy sportowe, tym razem śmiało połączyłam hoodie z rockową spódnicą i botkami, oraz dwoma torebkami. Ten ostatni trend jest najbardziej intrygującym. Goszczące na tygodniach mody kobiety pojawiały się z malutkimi kopertówkami, wartymi tysiące a mieszczącymi jedynie szminkę, dlatego niezbędną była towarzyszka w postaci większej torebki, która z powodzeniem nadaje się do pozostałych niezbędników (w swoim przypadku specjalnie przesadziłam i postawiłam na shopper). Biorąc pod uwagę fakt niepraktyczności i duży koszt, nie rozumiem wszechobecnego pomieszania w tym trendzie, choć mogę przyznać, że może wydawać się atrakcyjnym.



What I'm wearing:


Hoodie - here
Skirt - Choise
Boots - Wojas
Shopper bag - Zara
Mini handbag - here

 







10 comments:

  1. Fajny odcień zieleni, szczególnie na wiosnę super!:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. sUPER FRYZURA JA JESZCZE MAM ZA KRÓTKIE WŁOSY!

    ReplyDelete
  3. Nie no, dwie torebki ;P
    To już zakrawa o przesadę ;P
    W sensie, że u Ciebie to jeszcze nie wadzi, ale nie daj Boże, żeby trend się przyjął - to już w ogóle ledwie będziemy się tymi ulicami poruszać ;P

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajna jest ta bluza :)

    ReplyDelete
  5. Piękna jest ta zieleń- mega ciekawy i rzadko spotykany odcień, niestety :(
    a kiecka wymiata- jestg mOoooc <3

    ReplyDelete
  6. Oh feel free to do it for your blog, if you want to ^^ I know, before it was different but I really liked it and I wanted to write it, it was fun :) At this place, you can see more fashion things.

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl