10 October 2016

DIY wieszak na biżuterię | Floral necklace display

Od dawna nie było na moim blogu żadnych przeróbek i pomysłów na recykling. Ostatnie dni sprawiają że siedzimy więcej w domu a dlatego zajęłam się dawno zaplanowanymi projektami. Chcecie zgarnąć jeden z pomysłów na przechowanie wisiorków i naszyjników? Koniecznie zajrzyjcie w dzisiejszy post!

Jakiś czas temu pisałam o swoich sposobach na trzymanie i organizacje biżuterii TUTAJ, wtedy jednak miałam straszny bałagan jeżeli chodzi o koraliki, naszyjniki i zawieszki. Najwięcej kłopotów sprawia łańcuchowa biżuteria, ponieważ potrafi jak słuchawki w kilka setnych sekundy poplątać się tak  ze nie raz w myślach porównywałam koszt i wartość rozplątywania. Dlatego że nie chcę wieszać cały swój skarb po ścianach, stwierdziłam że przyda się do ich organizacji porządny wieszak. Od pomysłu do realizacji minęło trochę czasu, ponieważ nie zorientowałam się gdzie nabyć odpowiednie materiały
Tak pojawił się wolny wieszak, kilka par wkręcanych haczyków i ozdobne sztuczne kwiaty piwonii. Potrzebuję teraz o jedno miejsce więcej w szafie odzieżowej ale za to mam większy porządek w szufladzie z biżuterią oraz łatwy dostęp do wszystkich wiszących dodatków.


 wieszak na biżuterie

 wieszak na biżuterie
Hi guys,
It has been a while since my last diy project post.
Last days were too cold to go outside for a long walk so I spent it at home with my family. Also I was trying to finish some decor and fashion projects I started some time ago. One of them is a cute and space saving jewelry organizer with artificial peony flowers

It took me some time to find a proper materials and right way of fitting it all together. Now I need a one more place in the wardrobe but I managed to cleanup my table with accessories and - what is more important - now I need just a few seconds to pick right necklace without untangling it from others.

 jewelry organizer

artificiL FLOWERS necklace jewelry display

 slow fashion how to make necklace display organizer

 jak przechowywać biżuterie

 zró to sam: wieszak na biżuterie

 diy floral necklace jewelry hanger holder




18 comments:

  1. Очень круто смотрится!
    https://julia-fetisova.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  2. I love the details. Very beautiful.

    ReplyDelete
  3. Omg jak ślicznie Ci to wyszło *.* Jestem pod wrażeniem!

    ReplyDelete
  4. Nice work my dear...you are so creative!!! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    ReplyDelete
  5. Pomysł i wykonanie jak dla mnie rewelacja :)

    ReplyDelete
  6. great DIY! I must try :)

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    ReplyDelete
  7. great diy!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    ReplyDelete
  8. Bardzo dobry pomysł, świetnie to wyszło:)

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl