2 October 2016

#Outfit Satin patterned bomber by Zaful

Mówiłam już wcześniej że nie przekonuje mnie noszenie bombera? Oczywiście podkreślałam przez cały ubiegły rok, że nigdy go nie kupię, ponieważ nie wyobrażam sobie z czym mogłabym go założyć. Dzieje się tak zawsze zanim zrozumiem, że jednak warto zaryzykować. Wybór bomberów przechodzi najśmielsze oczekiwania: welurowe w parze do spodni dresowych; satynowe z haftowaniem a nawet puchowe na późną jesień. Jedne są wykończone w stylu militarnym i posiadają liczne naszywki, drugie mają na sobie japońskie wzory, trzecie są gładkie lub pikowane z gumką w pasie i każdy jest na swój sposób uroczy. 



//
Almost a year ago I was pretty sure that bomber will never ever appear in my wardrobe. This always happens to me when I actually ready  to buy smth I was against. Well, looks like I just need a bit more time to convince myself :). Today it's not possible to imagine fall season without ideal bomber.
The bombers' choice is really huge. Starting from velvet in dark colors ending up with satin embroidered bombers. You actually can find one of different styles: military or with Japanese patterns and even fluffy for the late fall. 
Mine comes from Zaful: I really impressed by its quality and magical ebroidered patterns.

Nie spodziewacie się po mnie prostej stylizacji z dżinsami i klapkami, prawda? Bomber który nie tak dawno trafił do mojej szafy zdążył zapoznać się już z plisowaną i tiulową spódnicą, zaznajomił się z miejscowymi szarościami w postaci ołówkowej sukienki a także z rożnego rodzaju denimowymi spodniami oraz skórą. Jedne połączenia wydały się zbyt śmiałe do codziennego ubioru. Tym bardziej panujący u mnie w pracy smart casual nie podejrzewał że takie kombinacje istnieją. Dzisiejsza stylizacja natomiast ma prawo zaistnieć: połączenie bombera, dżinsów typu boyfriend oraz creepersów.

Mam również kilka kodów rabatowych w Zaful tutaj

What I'm wearing:


Bomber - here
Sweater - Tom Taylor
Jeans - Terranova
Creepers - DeeZee
Backpack - Even&Odd Zalando



 #deezee_shoes creepers



 creepers and boyfriend jeans


 bomber satynowy

 bomber i creepersy

 Jak nosić satynowy bomber tej jesieni




23 comments:

  1. Bombery są w porządku - jeśli ktoś znajdzie na nie jakiś nieoklepany patent ;P
    To kurtki co do których ja też ciągle jeszcze się nie przekonałam, ale z których mnogości możliwości noszenia zdaję sobie sprawę ;)

    Najfajniej chyba wyglądają mi w takich "ulicznych" zestawach - dlatego tutaj bardzo pochwalam wybór butów (super są@) i spodni, bo to wygląda jako przemyślana całość, a kurtka nie jest tylko okryciem wierzchnim ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki!
      Właśnie z jednej strony czuję, że wyglądam niemal geek-freak ale jest tak wygodnie i wszystko współgra ze sobą, że nie ma szans zrezygnować z tego look'u

      Delete
  2. ooh very inspiring! really like the bomber and the way you've paired it with jeans and pink sneakers :-)

    Kisses pretty!
    http://looking4theblacksheep.blogspot.com.es/2016/10/bohemian-dress.html

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam bomberki! są cudne na każdą pore roku ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. wyglądasz cudnie, słodziutko jak cukiereczek! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przy czym od dawna nie niesie mnie na róż :) Tym razem jednak nie mogłam się oprzeć

      Delete
  5. Стильный образ, классный бомбер, хотя я особо не люблю бомберы, этот мне очень понравился! =)
    https://julia-fetisova.blogspot.ru/

    ReplyDelete
    Replies
    1. я с ними тоже не особо в ладах. Обычно проблема в резинке, которая стягивает куртку на верх и выглядишь как чупа-чупс)) В этом гораздо комфортнее

      Delete
  6. This outfit looks amazing! :) I would have worn this bomber with the metallic pleated skirt - this is why I'm not a fashion blogger. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah :)
      Nie mów nie mów. Właśnie od takiej plisowanej spódnicy zaczęłam, tylko stwierdziłam, że jestem za krótka na takie połączenie

      Delete
  7. świetnie wyglądasz a bomberka fantastyczna;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)
    xx

    ReplyDelete
  9. Swietny look :) Nie bylo ci chłodno w creepersach bez skarpetek ? :) Chyba ze na codzień praktykujesz to tez z innymi butami? :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    ReplyDelete
  10. Piękna bomberka! Ma śliczne hafty! ❤

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam bombery! Ten jest świetny!:)

    ReplyDelete
  12. Отличный образ! Сатиновый бомбер покорил)

    blog: gvozdiShe.com
    insta: @gvozdishe

    ReplyDelete
  13. Ale masz cudowną bomberkę kochana!:)
    Przepięknie wyglądasz:)))

    ReplyDelete
  14. Какой чудесный бомбер, и цветовая гамма такая нежная! )



    blog: MyBlondeGal
    insta: @myblondegal

    ReplyDelete
  15. Super cute outfit! :)

    www.sophias-fashion.de

    ReplyDelete
  16. uwielbiam bomberki! Ta Twoja jest boska :)
    Sandicious

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl