11 May 2016

Ootd Gisele Bundchen inspired outfit

Każdego miesiąca pojawia się nowa książka o byciu paryżanką. Jednym z nielicznych odchyleń jest promowana ostatnio "Sekrety urody Koreanek". Trochę mnie to dziwi, może dlatego że nie odczuwam ślepej fascynacji wszystkim co francuskie (owszem, interesują mnie te porady ale wystarczyłaby jedna książka w tym temacie). Jak jest z nami słowiankami? Czy nie znalazłoby się kilkadziesiąt zasad bycia słowianką? Pewnie przeoczyłam wydanie nam dedykowane. Niemki, Brazylijki...? Jak mówią stereotypy, niezbyt wyróżniają się swoim wyglądem, ale Gisele, której ostatni outfit próbuję odtworzyć w dzisiejszej stylizacji jest jednym z nielicznych przykładów w skali światowej. Osobiście jest dla mnie wyznacznikiem dobrego stylu oraz mistrzynią tworzenia bardzo seksownych stylizacji z podstawowych rzeczy garderoby. Sweter, leginsy, sandały i mały clutch - to wszystko, co musiałam znaleźć w swojej szafie by powtórzyć ten intrygujący i zarazem nadający się do codziennego użytku strój. Wiecie, że ona podobnie wyglądała w show z Jimmy Fallonem?

Co u mnie? Ostatnio zapadła mi w pamięci opowieść Sandy Hall "A Little Something Different". Głównymi jej bohaterami są bardzo nieśmiali, młodzi, zakochani w sobie studenci. Myślałam, że nie zniosę tej historii; okazało się jednak odwrotnie. Przypomina mi dawne lata, kiedy miałam podobna historię. Było to jeszcze w szkole: nieśmiało patrzyłam na chłopaka ze starszej klasy, potem on mnie wreszcie też zauważył. Mieliśmy milion okazji, podrzucanych nam przez los, lecz z żadnej nie skorzystaliśmy. Zagadaliśmy do siebie pierwszy raz po 7 latach (albo i więcej), kiedy w zasadzie wybraliśmy swoje kierunki życiowe i rozdzielało nas kilka tysięcy kilometrów oraz mnóstwo przeterminowanych związków. Naiwnie, a z drugiej strony bardzo typowe dla niepewnych siebie ludzi. Ta książka pewnie będzie miała zupełnie inne zakończenie, niemniej jednak pochłaniam każdą stronę i widzę siebie. Każdy stracony przez bohaterów moment, każda szansa przybliża ich do przepaści nieporozumienia... Kończę na tym, mężowi i tak pewnie ten kawałek nie przypadnie do gustu, a książkę Wam bardzo polecam :)

Wasza Val


What I'm wearing:

Blazer - Topshop
Sweater - Tom Tailor
Leggins - NoName
Rings - I am, Scorpion
Clutch - Mohito
Sandals - DeeZee
Necklace - Brazi



 fashion inspiration #outfit

 gisele bundchen inspired #outfit

 stylizacja na co dzien

 pomysł na #outfit legginsy

 #outfit długa marynarka

 #outfit skórzane legginsy

 #outfit tom taylor sweater

 brazi druce jewelry

 #deezee_shoes

 stylizacja jak u gisele bundchen

 skórzane legginsy i marynarka

 marynarka Topshop

 marynarka topshop


 brazi druce jewelry

 owl earrings


Find me on:









18 comments:

  1. I like how you style knit underneath the blazer, eventhough I don't know who is Gisele Bundchen, but I like your style :)


    xoxo,

    |CHELSHEAFLO NEW POST|

    |INSTAGRAM|

    ReplyDelete
    Replies
    1. well, I need to fix it right away :D

      There she is : https://en.wikipedia.org/wiki/Gisele_Bündchen

      Delete
    2. well, I need to fix it right away :D

      There she is : https://en.wikipedia.org/wiki/Gisele_Bündchen

      Delete
  2. Super cute and comfy look. I really love the sweater. xx

    ReplyDelete
  3. Świetnie wyglądasz , super masz buty ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Tak naprawdę to te zestawy bez przekombinowań wszelkich tworzone zawsze jakoś najbardziej się sprawdzają i najbardziej cieszą oko przeciętnej osoby, która nas ogląda ;P
    A nawet inaczej jeszcze bym powiedziała - kiedy obcujemy z kimś, od kogo podświadomie wymagamy profesjonalnego, schludnego wyglądu to właśnie takich prostych zestawów oczekujemy ;)

    Także moim zdaniem w prostocie i braku usilnej wyszukaności jest siła.
    Co widać i w Twoim zestawie ;)

    P.S. ta historia z Twojej książki to prawie taka, jak moja i Lecha :D tylko u nas ze szczęśliwym zakończeniem :D
    choć może i tamta zakończy się szczęśliwie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy od humoru. Raz mam ochotę na elegancje, raz na nonszalancje i jeszcze innego razu mam ochotę siedzieć tydzień w domu i nie wyłazić z jednych ciuchów :D

      Już prawie doczytałam, zostało dosłownie troszeczkę :) Wygląda na to, że będzie różowo i love-love-love

      Delete
  5. Świetna, prosta stylizacja <3

    ReplyDelete
  6. Super stylizacja- prosta i elegancka:) Nie zjeżdżają Ci te buciki z nóg? Mi nie pomogły nawet wkładki żelowe...

    xyzqui.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, trzymają się bez problemu , tylko bardzo potrafią wbijać się :)

      Delete
  7. Fajna, prosta stylizacja ;)

    http://www.patinn.eu/

    ReplyDelete
  8. Un look precioso con muchos detalles un beso guapa. Anny.
    Http://taconesrizados.wordpress.com

    ReplyDelete
  9. Każdy ma w "schowaną" jakaś historię z młodości :) lubię proste stylizacje ale wole te z odrobina szaleństwa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie jest tak, że czasami się chce uproszczenia i minimalizmu. Wiem, że raczej tego się nie pokazuje wtedy na blogu. Akurat dopisał ubiegły tydzień. W weekend obiecuję popracować i poszaleć :)

      Delete
  10. I'm so happy seeing your comment under my posts :) Have a good Friday !

    ReplyDelete
  11. Such a great classic look! Love the pants a lot!

    - Cielo
    Mermaid in Heels

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl