19 October 2015

Targi Slow Fashion Warszawa - Naturalne Kosmetyki

Nie rozumiem komu może podobać się taka jesień: leje dnie i noce, wieje, ziąb i ciągłe przeziębienie. Najbardziej martwię się o synka, gdyż małe dziecko inaczej znosi choroby i zdecydowanie dłużej. Kończy się weekend a ja nie mam czym się pochwalić: wybrałam się tylko raz po zakupy i z pół godziny walczyłam z torbą i parasolką. Reszta czasu - przygotowanie się do testów, analiza SEO i... wycieranie glutów. Pomyślałam więc ożywić swój blog kolorami i usiadłam do napisania drugiej części relacji z targów Slow Fashion na Stadionie Narodowym w Warszawie. Tym razem będzie o kosmetykach naturalnych i wegańskich, czyli mój ulubiony temat! Wszystkich zainteresowanych zapraszam do postu!

Targi Slow Fashion Warszawa - Naturalne Kosmetyki


Nie byłam na edycjach poprzednich, ale wiem, że strefa kosmetyczna (Ciało) pojawiła się po raz pierwszy. Można było tu zobaczyć polskich i zagranicznych producentów, ułożyć fryzurę, ogolić brodę, odświeżyć manicure oraz wypróbować za darmo tajski masaż! Wiecie, że lubię zapoznawać się z nowymi kosmetykami, fakt, że są naturalne i eko budzi moje zaufanie i skłania ku zakupowi. Tym razem wstrzymywałam się wszelkimi siłami by potrenować umiejętność rozsądnych zakupów wg. slow fashion. Jest w tym dużo racji, mam zawsze dłuższy czas na zastanowienie się i przemyślenie zakupu. Poniższe marki zainteresowały mnie najbardziej i liczę na możliwość zamówienia kilku ciekawostek w najbliższym czasie (czytaj po wypłacie). Niestety nie załączyłam jednej Szwajcarskiej firmy bo byłam tak pochłonięta rozmową z konsultantką firmy, że zapomniałam zrobić zdjęcia ich standu. By naprawić ten mały grzech, przygotuję dla Was specjalnie wywiad z konsultantką i recenzje nabytych później kosmetyków.

Mo61


O tej firmie było głośno na łamach gazety Joy - Mo61 to Warszawskie laboratorium perfumeryjne i zajmuje się ono personalizacją zapachów. Jeżeli pragniecie pachnąć wyjątkowo lub trzymacie w pamięci perfumy, których nie możecie znaleźć w normalnej ofercie sklepowej - to Mo61 proponuje unikalną możliwość skomponowania własnych perfum :) Ciekawie, co?




Aromaty Toskanii 

Mnóstwo kolorowych opakowań w pierwszej sekundzie rozproszyło moją uwagę. Po chwili zorientowałam się, że te słoiczki zawierają w sobie charakterystyczne zapachy regionu Toskanii. Są uniwersalne i pasują zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Najbardziej zapamiętałam czarny pieprz i sieneński pył: nie pytajcie nawet o szczegóły, najlepiej jak sami powąchacie :) Oprócz tego są kosmetyki do ciała, włosów i twarzy, zapachy do domu (dyfuzory i spreje, co prawda w dość wysokiej cenie) i także wiele ciekawych zestawów. Zbliżają się małymi krokami święta, wszystkim miłośnikom i zapachomanom -gorąco polecam. 









Iossi 

Ręcznie robione kosmetyki organiczne o wyjątkowych zapachach. Duży wybór olejków eterycznych to prawdziwy skarb dla miłośników domowej aromaterapii. Pamiętajmy iż jest to metoda mająca na celu zachowanie dobrego samopoczucia a przez to - wewnętrznego spokoju oraz zdrowia




Polska firma - producent kosmetyków organicznych; większość składników posiada certyfikat Ekocert. W ofercie znajdziecie kosmetyki do twarzy (demakijaż, kremy i serum) oraz do ciała (masła i peelingi). 




Czy którąś z tych marek poznaliście osobiście? Jaka jest Wasza ocena, w co warto zainwestować?

3 comments:

  1. Chętnie bym się wybrała na takie targi:)

    ReplyDelete
  2. Ooo z chęcią bym się tam wybrała :))

    ReplyDelete
  3. I'm always interested in organic products and prefer to pay for these products a little more, than buy those with a lot of chemicals and harmful ingredients. I'd like to try at least some of this great products. Like this Sicily oranges, home fragrance, ah.... :))

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl