27 August 2015

Top fashion trends Fall 2015: Neo Victorian

Już kolejny dzień zabieram się do pisania tego artykułu i pomysły uciekają jak piasek przez palce. Jest to jeden z najciekawszych trendów ale jednocześnie niektórym może się wydawać mało użytecznym na co dzień. Pamiętam jak moja mama miała dwie bluzki, jedną z których czasami podkradałam i zakładałam do szkoły. Była oczywiście na mnie za duża, więc nosiłam ją pod ogrodniczki. W zbliżającym się sezonie oddałybyście wszystko by ja mieć: przepiękna półprzezroczysta bluzka wykonana z czerwonego szyfonu, z długimi plisowanymi rękawami i kołnierzykiem wiązanym w dużą kokardę. Dlaczego więc o niej wspominam? Tej jesieni wielcy projektanci ubierają nas zgodnie z podręcznikiem Historii, kluczowymi atrybutami są: kokardy, zwiewne przezroczyste materiały, falbanki, wstążki, wysokie kołnierzyki i inne. Więcej pomysłów w kolekcjach Alexander McQueen, Valentino, Givenchy, Alberta Ferretti, Marc Jacobs, Erdem, Oscar de la Renta, Salvatore Ferragamo i Altuzarra.















Źródła zdjęć: glamour.ru,  passion.ruvogue.com and style.com

No comments:

Post a Comment

Share
zBLOGowani.pl