2 July 2015

Krótkie włosy bez konieczności strzyzenia - How to get a bob without cutting your hair

Bob a później i lob podbiły serca tysięcy kobiet. Istnieje wiele stylizacji dla tak prostej fryzury, a każdy drugi letni temat na Pinterest podpowiada nam jak skrócić włosy. Pamiętam jak kilka lat temu bob wszedł do gry wtedy właśnie podchwyciłam pomysł i stwierdziłam, że jestem na niego gotowa. Miałam dość długie włosy ale zdecydowanym ruchem wydrukowałam zdjęcie Gwyneth Paltrow i poszłam do lepszego fryzjera w okolicy. Nie mówiłam jeszcze wtedy po polsku więc tłumaczyłam w trzech językach czego tak na prawdę oczekuję. Siedziałam u fryzjera jak na wulkanie i co chwilę porównywałam swoje odbicie w lustrze z tym czarno białym obrazkiem co przyniosłam ze sobą. Wyszło wspaniałe i uważam, że to była najlepsza fryzura w krótkich włosach którą kiedykolwiek nosiłam. Teraz nie jestem gotowa pożegnać się z tym, nad czym pracowałam przez wiele miesięcy. Ale nie ma powodów do smutku - jeżeli śledzicie mojego Instagrama, to wiecie, że znalazłam na to sposób. Można zrobić bob nie skracając włosy!
Wszystko czego będziemy potrzebować, to :
  • gumka do włosów
  • wsuwki
  • 5 minut wolnego czasu
A oto dokładne kroki które musimy wykonać:
  1. Zawiązujemy niski kucyk
  2. Podwijamy końcówki i chowamy pod resztą włosów
  3. Zapinamy wsuwkami.
  4. Dla pewności można lekko natapirować włosy spod spodu zanim się stworzy kucyk.
Fryzura gotowa!

Hi guys!

Today is again one of my favourite posts - hairstyle inspirations. And it's not about "how to create a perfect bob" or "10 top short hairstyles". There are too many of them in the Internet already. I agree, bob and lob are perfect summer haircuts. I discovered it few years ago when I saw Gwyneth Paltrow wearing short hairs with a bit longer hairs around her face. I was so mad about this hairstyle that I printed it b&w version and came to my hairdresser. It was hard to explain to her, because bob wasn't yet so popular that days. I was so nervous because I thought she would screw it up and the very important moment. But no, she didn't and my hair looked perfectly. Today I hardly believe I could cut my hair off. Even 5 cm is too much for me. What if you have long hair and you don't want to loose them just because smth is trendy? Well, I found very simple way, workaround let say.
Everything you need is:
  • bobby pins
  • hair elastic
  • and 5 minutes of your time!
Let's get started!
  1. Just create a bit of volume underneath your hair
  2. Make a ponytail (almost on the end of your hairs)
  3. Hide the ponytail under the rest of the hair and fix with bobby pins
That's it! Have fun when your friends are shocked and asking why on the earth you cutted your hairs off :P










No comments:

Post a Comment

Share
zBLOGowani.pl