20 December 2015

Christmas outfit : Oscar de la Renta inspired

Witajcie kochani!

Przyznam się szczerze: nie mam jeszcze przemyślnej stylizacji na wieczór wigilijny ale do spacerów na pierwszy czy drugi dzień Świąt jestem przygotowana w 100%. Kilka dni temu zobaczyłam kolekcje Oscar de la Renta Pre Fall 2016/2017, która właściwie pomogła mnie zdecydować. Midi spódnicy, wysokie buty i futrzane kurteczki: coś takiego udało się znaleźć w mojej nabitej po brzegi szafie. Kwestia wzrostu: takie proporcje w ubraniach, jak widzimy na pierwszym obrazku, zazwyczaj nie pasują do kobiet jak niżej 160 cm. Sukienka midi optycznie skraca nogi ... Stwierdziłam jednak, że warto zaryzykować skoro czuję się w tej całej stylizacji bardzo komfortowo. 

Zobaczcie co z tego wyszło! Czy też uważacie, że buty na płaskiej podeszwie tu bardziej pasują?

What I'm wearing

Fur Coat - vintage from vinted.pl
Dress - Zara
Boots - Zara






















6 comments:

  1. Yes! Great combination!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page:Photography"

    ReplyDelete
  2. Masz super figurę i świetnie to podkreślasz. Piękna i bardzo kobieca stylizacja. Zakochałam się w futerku <3

    ReplyDelete
  3. Chce takie futerko!
    Stylizacja bardzo udana :)

    ReplyDelete
  4. Nice take on the high fashion look! I love your booties.

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl