5 March 2017

Trend alert: sunglasses xxl

Co roku mama prosi o specjalny prezent dla mojego młodszego z trzech braci: zawsze muszą to być ubrania, nieco większego rozmiaru niż on nosi. Pod warunkiem, że widzę go nie częściej, niż raz na parę lat i kompletnie nie wiem, czy przytył i jeżeli tak, to jak dużo. Dzięki mojej wrodzonej umiejętności stylistki i personal shoppera zawsze radzę z tym wyzwaniem. 
Dlaczego chce większe ciuchy? Jest szczupły i tego stara innym się nie pokazywać, chociaż z mojej perspektywy wystarczyłoby zainwestować w seksowne spodnie o kroju slim-fit i koszule, ogarnąć do tego casualowy kardigan i kobiety ze wszystkich krańców ziemi zaczęłyby ściągać swoje walizki do drzwi jego domu. W tym sezonie jednak można wyluzować: oversize zajął strategiczną pozycję i teraz nie grzech z głowy do stop nosić powiększone ubrania
Spójrzmy tylko na propozycje sezonu wiosna-lato 2017:
  • Długie rękawy
  • Swetry i pochówki one size
  • Marynarki z poszerzonymi ramionami
  • Biżuteria xxl




Krótko mówiąc, nosząc oversize w tym sezonie nadal będziecie uważani za trendy. 
Jednym z kierunków do których patrzę nieco z konsternacja są biżuteria i dodatki maksymalnych możliwych rozmiarów. Ogromne bransoletki, maksi torebki, kolczyki sięgające ramion - to wszystko znalazło się na pokazach SS17. Już nawet kilka miesięcy temu pojawiła się na łamach magazynów modowych Kim Kardashian w wielkich, zakrywających połowę twarzy okularach przeciwsłonecznych. Zasady wyboru owych głoszą, że:
  • okulary nie powinne łamać linie brwi
  • okulary nie powinne dotykać policzków a nie przekraczać owal twarzy

Tej wiosny stwierdziłam, że trzymanie się powyższych zasad jest nudne w praktyce i dlatego zamówiłam największą parę na H&M. 
Czy myślicie, że gorące trendy w biżuterii są często przesadne i wcale nie są użyteczne? Czy cieszycie się jak dziecko na powrót czasami niepraktycznych trendów? :)

What I'm wearing:


Sunglasses - H&M
Bag - Zaful
Dungarees - Zara
Coat - Zara
Beanie - Reebok
Sneakers - Deezee
Brosh - Lady

Btw bardzo dużo ciekawych pomysłów na okulary znajdziecie na vogue.co.uk czyli tutaj.











2 comments:

  1. Miałam zatem nosa, żeby nie pozbywać się żadnych wielkich okularów z mojej pokaźnej kolekcji - nabyłam ich swego czasu kilka sztuk i chętnie nosiłam, potem przerzuciłam się na aviatorki i lenonki, ale widzę, że jeszcze mi się przydadzą ;)

    ReplyDelete
  2. Świetny płaszczyk, lubię szarości ;)

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl