2 March 2017

H&M Studio 2017

Pewnie dla niektórych będzie zaskoczeniem, że H&M ogłosił konkurs dla członków klubu, którego główną nagrodą był wyjazd do Paryża na PFW i miejsca w pierwszym rzędzie pokazu H&M Studio 2017 (nie wspominając już o opłacie za przelot i pobyt zwycięzcy z osobą towarzyszącą).  Pytanie było standardowe, więc właściwie przygotowałam odpowiedź i umieściłam ją w schowku w oczekiwaniu na... i w tym momencie nie mam odpowiedniego wytłumaczenia na co czekałam. Koniec końców kiedy lenistwo zostało pokonane strona H&M oznajmiła, że dostała przekraczającą limit liczbę zgłoszeń, więc przyjmowanie odpowiedzi zostaje wstrzymane przed czasem. W tej samej minucie zaczęłam wyrywać resztki włosów a mój mąż tylko spojrzał spod okularów jak na głupka. W smutku obejrzałam relację na żywo, pożałowałam kolejny raz swojego lenistwa oraz przygotowałam dla Was piękne zdjęcia. Udajmy, że poniższa odpowiedź znalazła swoją drogę do H&M przed moim wielkim failem, a ja osobiście oglądałam piękne kreacje z pierwszego rzędu :)

"Nie sposób nie zacząć opowieści następującym zdaniem: Paryż - mekka mody i stylu. Miasto przyciągające ludzi z całego świata na największe wydarzenia fashion industry. Paryż jest marzeniem praktycznie każdego, kto w ten czy inny sposób wiąże siebie ze światem mody. Dla mnie to miasto nierozłącznie związane z Carry Bradshow, historią miłości i niezwykłym poczuciem stylu. Dwukrotnie w roku nasze serca zatrzymują swój bieg przy słowach "paryski tydzień mody". Spodziewam się tam zawsze najciekawszych dzieł projektantów starego kontynentu na nadchodzący sezon. Drugim niemniej pożądanym elementem PFW jest moda ulic: gości i najpopularniejszych influencerów z całego świata.
Pytanie: czy oglądać transmisję siedząc na kanapie w domu, czy wdychając powietrze paryskich uliczek, dojadając chrupiący croissant, wstąpić do niezwykłego świata mody i zobaczyć na żywo pokaz niezwykłych kreacji?
H&M inspiruje i zachwyca każdego sezonu: nie zgadzam się z panującym spostrzeganiem giganta jako tylko dużej sieciówki. Pokazy na PFW kolekcji Studio, kolaboracji ze znanymi projektantami, dążenie do spełnienia postanowień slow fashion - są niezwykłymi krokami w kierunku coraz większej ekspansji naszych serc.
Mnie zachwyca sama myśl o tym, że istnieje możliwość odwiedzenia pokazu limitowanej kolekcji H&M Studio na wybiegu PFW 2017, łamiące stereotypy syndykatu wysokiej mody. H&M dołącza do najodważniejszych, oferując koncept see-now-buy-now. Jeszcze chwila unikalności i ubranie już dostępne na stronie. Dlaczego właśnie mi powinna dostać się taka możliwość? To jest proste: stukając malutkimi obcasami zamszowych bucików i poprawiając zwiewną sukienkę, chcę wejść do unikatowego świata, gdzie H&M pozwoli mi zobaczyć ich kreacje, nie czekając tak jak miliony kupujących z całego świata, odświeżających przeglądarkę w nadziei by zdążyć kupić pożądane ubranie czy dodatek. Chcę pożerać oczami kolejną niezwykłą kolekcję, która w mrugnięciu oka rozejdzie się ze sklepowych polek"












"Inspiracją dla projektantów było typowe dla baletu połączenie pasji i siły, dlatego kolekcja łączy tradycyjną sztukę krawiecką z zaawansowaną technologią odzieży sportowej. Minimalistycznie skrojone ubrania z wełny, cienkie dzianiny, luźne fasony z jedwabiu i transparentne nylonowe warstwy tworzą interesujące, niezwykle współczesne zderzenie różnorodnych faktur. Misterne detale i odrobina różu dodają romantyzmu ascetycznej, bazującej na czerni i bieli palecie, a skórzane opaski na głowę, torby treningowe i sandały trekkingowe utrzymane są w stylu athleisure."

Photos - forums.thefashionspot.com

2 comments:

  1. OMG this collection looks incredible. I literally want everything. Well , everything that comes in black xxx
    https://yukovablog.co.uk/create-proper-streetwear-outfit/

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl