14 January 2015

Love is an angel disguised as lust


Styczeń jest w tym roku niemiłosierny: w Warszawie nie ma ani grama prawdziwego śniegu i wieje potwornie silny wiatr. Czasami mam wrażenie, że będę musiała załatwić home-office ze względów bezpieczeństwa, bo mało nie wyrwie moich drzwi balkonowych a co dopiero może się stać z taką kruszynką jak ja. Na termometrach zdecydowany plus, natomiast nawet zimowe ubrania nie grzeją i pozwalają na to, żeby ten wietrzny chłód całkowicie mnie zniechęcił do wyjścia z domu. W miniony weekend powiedziałam dość i otworzyłam szafę w poszukiwaniu inspiracji. Potrzebuję kilku warstw przy czym muszę wyglądać stylowo. Finał moich poszukiwań wyglądał podobnie do Tommy Hilfigera w kolekcji jesień - zima 2014-2015. Jeżeli martwicie się o dziurawe spodnie to zapewniam - mam na to sposób i absolutnie nie jest mi w nich zimno. Zapraszam do oglądania i komentowania :)








Kamizelka - Zara
Kurtka - Terranova
Sweter - Zara
Koszulka - New Yorker
Dzinsy - Zara
Buty - Zara
Torebka - vinted.pl
Pierścionki - H&M


Коллекция осень - зима 2014 -2015 Томи Хилфигера вдохновила меня на создание нового, очень теплого и уютного образа. Зима в этом году не устает удивлять, кажется, что три ложки снега, выпавшие месяц назад - это лимит на этот год. Вместо этого каждый новый день - это день сурка. Вот уже третий месяц мы не видим солнца, а сильнейший ветер вызывает отвращение к пешим прогулкам. Поэтому ключевыми словами для меня стали "тепло", "удобство" и "море красок". Последнее невсегда удается, если не получается собрать яркий образ, то я стараюсь дополнить его макияжем. Именно поэтому в моей сумке можно найти помады от цвета фуксии до насыщенного пурпура. Все это вы можете увидеть в моем новом образе. Желаю вам приятного просмотра и не забывайте, что ваши комментарии всегда очень и очень приветствуются!









Жилет - Zara
Куртка - Terranova
Свитер - Zara
Футболка - New Yorker
Джинсы - Zara
Сапоги - Zara
Сумка - vinted.pl
Кольца - H&M




No comments:

Post a Comment

Share
zBLOGowani.pl