21 November 2014

Patricia Kazadi Limited Edition dla Answear.com

Dzięki postowi @RockGlamPrincess, którą śledzę już od dłuższego czasu, dowiedziałam się o limitowanej kolekcji Patricii Kazadi specjalnie dla Answear.com. Następnego dnia złożyłam zamówienie a jeszcze następnego odbierałam przesyłkę w paczkomatach. Po pierwsze byłam zaskoczona tak szybką dostawą, po drugie jakością rzeczy z tej kolekcji po rozpakowaniu już w domu. Wszystko  co wpadło mi w oko jest w odcieniach szarości a to mój ulubiony kolor w sezonie jesiennym. Spodnie te, jak się okazało, nadają się zarówno do dłuższych spacerów jak i do pracy w biurze (podkreślę że mamy casual dress-code). Teraz, patrząc na zdjęcia żałuję że nie kupiłam tak pięknej niebieskiej bluzy z tej samej kolekcji. 
Patricia Kazadi Limited Edition jest wciąż dostępna na answear.com niektóre rzeczy można już kupić aż do 50% taniej!











Czapka - Answear.com
Bluza - Zara
Spodnie - Answear.com
Płaszcz - Zara
Buty - Wojas
Torebka - Wittchen

1 comment:

  1. I really love the outfit! The white top is cute <33

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl