8 August 2016

#Outfit Mules H&M

Przyznam się na samym początku, że mule nigdy mi się specjalnie nie podobały; jedynie miałam do nich cieple wspomnienia z serialu "Sex w Wielkim Mieście". W tym roku niemal wszystkie dziewczyny straciły głowę do bajecznych mule na obcasie, które pojawiły na wybiegu Gucci. Szczęściary zdążyły kupić parę, skopiowaną przez Zare, ale kiedy jeszcze były dostępne czułam się na stadium oswajania z trendem. Oczywiście, jak to bywa w moim przypadku, kiedy zaczęłam szukać właściwej pary dla siebie, to znalazłam jedynie dziurkę od obwarzanka. Prawie dwa miesiąca poszukiwań i trafiłam - lamoda.co.uk ma spory wybór kolorów i kształtów. Po chwili znalazłam podobne mule w H&M w różowym, srebrnym, beżowym i czarnym kolorach. Na koniec ubiegłego tygodnia już miałam wymarzone różowe mule, grzecznie czekające na mój powrót z pracy. Z wyglądu są dokładnie takie, jak sobie wyobrażałam. Minusów jednak nabierało się tak wiele, że już żałuję swojej oszczędności i kupowania nieskórzanych obuwie na lato. Bardzo ciasne, niezgodny z tabelą rozmiarów, materiał w pierwsze dwa dni zaczął miejscami przecierać się. To samo dzieje się z podeszwą, co stawia ich jakość pod bardzo duży znak zapytania. Cóż, przy pierwszej możliwości błąd poprawię i zainwestuję w porządne buty Gucci, muszę tylko skorygować budżet całej rodziny :)

What I'm wearing:


Kimono - Banggood
Romper - Asos Petite
Mules - H&M
Jewelry - H&M
Bracelet - Bydziubeka
Sunglasses - DIY

 pink h&m mules

 okulary zerówki i #nomakeup
  z cym noszę mule

 kimono banggood

 mój look festywalowy
 
 how I wear mules



Find me on:

     

16 comments:

  1. Kochana buty są obłędne! Brawo!

    ReplyDelete
  2. Butki prześliczne :)

    zapraszam https://love-chic-goodhabits.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nie podobają mi się te buty.
    Znaczy się - na Was wyglądają w porządku, umiecie je zestawić z resztą stroju i nie rażą, ale sama bym się na nie nie zdecydowała.
    Wydają mi się bardzo wymagające - nie widzę ich na przykład ze spodniami.

    Przykro mi, że nie jesteś zadowolona z zakupu, bo do tego zestawu pasują wybornie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mi się akurat wydaję, że będą pasować do kulotów (tylko je nie noszę z uwagi na wzrost) i dżinsów 7/8
      W ogóle wypływa w pamięci S.J.Parker z roku 1997 chyba, jej bohaterka miała do takich butów fantazje :)

      Delete
  4. Love the pastel colours! gorgeous outfit!

    xxx Camille xxx

    thelittleladydiaries.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. wyglądasz przepięknie w tym zestawie;)

    ReplyDelete
  6. Wow! You look so pretty!!!Have a successful week dear! xx

    ReplyDelete
  7. Mi się te buty bardzo podobają, a Ty stworzyłaś piękną stylizację z nimi!
    Ślicznie wyglądasz!:)

    ReplyDelete
  8. Jakie piękne! Nie wiedziałam, że tak się fachowo nazywają!

    Szkoda, że rośnie ich lista minusów, bo naprawdę wyglądają obłędnie!

    ;)

    ReplyDelete
  9. Pięknie wyglądasz! Buciki bardzo mi się podobają, ale jakoś nie widziałabym ich na swoich nogach.

    ReplyDelete
  10. Nie no buty wymiatają! Strasznie mi się podobają i je nawet mierzyłam ale niestety spóźniłam się z chęcią zakupu i nie było już rozmiaru :( A za taką cenę jaka była w momencie mojej wizyty przebolałabym nawet ich jakość ;) Są po prostu śliczne.
    www.sylwiaszewczyk.com

    ReplyDelete
  11. Piękne buty, a delikatne i zwiewne materiały, z którymi je zestawiłaś dodają lekkości. Podoba mi się!

    ReplyDelete
  12. buty są fantastyczne, szkoda, że takie "nietrwałe" :) świetna całość, taki peniuarowy look! :)

    ReplyDelete
  13. Piękne klapki, wyglądasz bardzo seksownie.

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl