7 September 2015

Marieta Żukowska inspired look

Parę tygodni temu planowaliśmy spędzić rodzinny weekend na Air Show które odbywa się raz na dwa lata w Radomiu. Jest to ostatnia okazja na festiwalową stylizację; a dla mnie pierwszą ponieważ ominęły mnie wszystkie koncerty i open air'y tego lata. Nie było wyjątkiem również i zaplanowane wydarzenie ponieważ w końcu musiałam wrócić wcześniej z dzieckiem w domu, a krople wrażeń dostałam oglądając zdjęcia, zrobione przez mego męża. Chcąc skorzystać z okazji i nadrobić zaległości namówiłam go na Radom Fashion Show. Dowiedzieliśmy się w ostatniej chwili i nawet nie zarezerwowaliśmy miejsc: stojąc w tłumie za barierkami korzystałam z aparatu by widzieć lepiej :) Moją inspiracją na ten wieczór była Marieta Żukowska z okładki wrześniowego Joy'a: krótka sukienka z ciekawym printem i koniecznie botki z wyciętym noskiem. Do swojej stylizacji dorzuciłam plecak z którym nie rozstaję się przez ostatni miesiąc. Opowiadałam o nim w swoim ostatnim filmiku na YT. Cała impreza towarzysząca Air Show trwała kilka godzin, ale po pierwszej godzinie zostawiliśmy nasze miejsca tuż przy barierkach i poszliśmy na wieczorny spacer, który szybko przekształcił się w późną kolację. Uwielbiam letnie wieczory gdy można narzucić na ramię tylko lekki sweterek. Będzie mi tego brakowało z każdym dniem coraz bardziej, i ponieważ jestem strasznym zmarzluchem, czeka mnie kilka miesięcy ubierania się na porządną i dorodną cebulkę :). 

Co u Was słychać kochani? Jak dla Was rozpoczął się nowy sezon?


Hi my beauties!
What's up? Are you happy that autumn has finally began? I actually know few people who hate summer for some strange reasons and wait for cold seasons to begin. I spend these 3 short months sitting in front of the laptop and working, working and again working. I missed few great festival opportunities and was so tired to be frustrated by the fact I cannot have fun with thousands of people out there. For last summer weekend we planned to visit air show at my husband's home town. Unfortunately, I missed this occasion too, but thanks to my beloved husband we went to fashion show held at the same place; I hope you saw our pictures from this event here. 
I was wearing short printed long sleeved dress with open toe heels. Marieta Żukowska from September issue of Joy Poland was my inspiration for this evening. I love the idea so much! This look is the first outfit in my summer to fall transition list. Paired with shoes or boots and a backpack it become a universal streestyle outfit for warm autumn days. 









  


What I'm wearing:

Dress - NoName
Shoes - Deichmann
Backpack - Even&Odd
Sunglasses - River Island

10 comments:

  1. Świetne botki, ładna całość! :)

    ReplyDelete
  2. wyglądasz olśniewająco! śliczna sukienka!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Amazing ethnic style !!!!


    Kisses

    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  4. Super sukienka, bardzo do Ciebie pasuje :)

    https://www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. zachwycam się zarówno sukieneczką jak i butami! super:)
    Sandicious

    ReplyDelete
  6. That dress is just fabulous, I love it
    kiss
    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2015/09/one-shoe-can-change-your-life-cinderella.html

    ReplyDelete
  7. piękne zdjęcia! :*
    xshandy.blogspot.com

    ReplyDelete

Share
zBLOGowani.pl